Všeobecné obchodné podmienky poskytovania krátkodobého a dlhodobého prenájmu Chaty VATRA za účelom využitia všetkých služieb spojených s ubytovaním.
- Všeobecne ustanovenia
Službami poskytovateľa sú hlavne krátkodobý a dlhodobý prenájom chaty pre klienta. Predmetom zmluvy je zabezpečenie pobytu klientovi v dojednanom termíne a rozsahu.
- Časové vymedzenie
Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a užívateľom vzniká potvrdením riadne a včas vyplneného rezervačného formuláru . Zmluvný vzťah sa končí po uplynutí dojednanej doby, na ktorú bol pobyt rezervovaný.
- Objednávanie
3.1 Klient si môže svoj pobyt objednať priamo e-mailom, prostredníctvom formuláru
na internetovej stránke wwww.chatavatra.webnode.sk v sekcii „Rezervácia“, alebo prostredníctvom telefonickej objednávky. Poskytovatel do 48hod. potvrdí klientovi rezerváciu mailom alebo telefonicky. V prípade, že v termíne rezervácie uvedenom v objednávke bude Chata VATRA obsadená, poskytovateľ po vzájomnej dohode môže ponúknuť klientovi na výber iný termín.
Po potvrdení objednávky poskytovateľom je rezervácia záväzná až po zaplatení 60 eur zálohy prevodom na účet do 7 kalendárnych dní. V prípade že zálohová platba nebude vo vyššie uvedenom termíne pripísaná na účet poskytovateľa rezervácia nie je platná.
3.2 Klient je povinný nahlásiť počet osôb už v e-mailovej komunikácií z dôvodu kalkulovania ceny, v prípade zmeny počtu osôb je potrebné zmenu nahlásiť minimálne týždeň
pred nástupom na pobyt z dôvodu prípravy ubytovacieho zariadenia. Zmeny nenahlásené v tomto termíne nebudú akceptované a cena pobytu je nemenná teda v súlade s potvrdenou emailovou objednávkou.
- Cena a doba prenájmu
Výsledná cena prenájmu vychádza z požiadaviek klienta a podľa platného cenníka, ktorý je zverejnený na internetovej stranke www.chatavatra.webnode.sk Doba prenájmu je stanovená v trvaní minimálne dve noci a viac.
- Platobné podmienky
5.1 Poskytovateľ po odsúhlasení rezervácie a klient po potvrdení rezervácie uhradením 60 eur zálohy z celkovej predpokladanej ceny môže podľa vlastného rozhodnutia zrealizovať celkovú zvyšnú platbu za pobyt dvoma spôsobmi :
a, Prevodným príkazom na účet - úhradou min. 3 dni pred nástupom na pobyt
b, Pri preberaní kľúčov od chaty - v hotovosti.
Vratnú kauciu vo výške 100€ a doupratovací servisný poplatok 60€, poskytovateľ preberie od klienta v hotovosti pri preberaní chaty. Po skončení pobytu a bezškodovom odovzdaní chaty bude kaucia vrátená v hotovosti.
5.2 V cene ubytovania sú zahrnuté všetky poplatky za užívanie chaty.
- Práva a povinnosti klienta a poskytovateľa
6.1 Poskytnúť všetky náležitosti potrebné k riadnemu zabezpečeniu a poskytnutiu služieb.
Podľa výberu spôsobu platby v zmysle bodu 5, ods. a) alebo b) je klient povinný uhradiť platbu za prenájom vopred.
6.2 Ak ide o právnickú osobu, oznámiť poverenú osobu, ktorá koná za právnickú osobu a dohodnúť spôsob a formu úhrady.
6.3 Klient má právo na riadne poskytnutie služieb, konkrétne zahrnutých do ceny prenájmu, ktoré si klient objednal.
6.4. Klient je povinný odovzdať chatu v stave, v akom ju preberal.
6.5 Klient zodpovedá za poškodenie zariadenia, ktoré spôsobil on sám, alebo osoby spoločne s ním užívajúce chatu. Po skončení nájmu sa nájomca zaväzuje odovzdať predmetnú chatu v stave, v akom ju prevzal, s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie. V prípade, že dôjde k závažnému poškodeniu chaty, alebo zariadenia má poskytovateľ prenájmu právo požadovať náhradu za skutočne vynaložené prostriedky použité na opravu zrážkou z vratnej zálohy (kaucie).
Posúdenie závažnosti poškodenia určí správca alebo ním poverená osoba a o tomto bude spísaný protokol, na základe ktorého si bude môcť poskytovateľ uplatňovať náhradu škody podľa príslušných právnych predpisov. V takomto prípade bude klientovi vystavená faktúra za skutočne vynaložené náklady na opravu alebo vrátenie do pôvodného stavu, ktorú je povinný uhradiť do desať dní od doručenia faktúry. Ak klient neuhradí uvedenú sumu sprostredkovateľ postúpi pohľadávku tretej osobe, ktorá má oprávnenie zastupovať sprostredkovateľa.
6.6 Klient je povinný bezodkladne oznámiť závady alebo nedostatky, ktoré sa vyskytli. O tomto bude spísaný protokol. Klient je povinný udržovať čistotu a poriadok. Klient má zakázané používať vlastné spotrebiče, okrem zariadení určených na vlastnú potrebu, ako holiaci strojček, PC, hi-fi, CD prehrávač, atď.
6.7 Klient sa zaväzuje, že uhradí všetky náklady, ktoré by vznikli poškodením zariadenia chaty, ktoré boli ním alebo osobami, ktoré s ním užívali chatu spôsobené. V prípade vzniku škodovej udalosti bude spísaný protokol, ktorý podpíše poskytovateľom oprávnená osoba.
6.8 Každý klient zodpovedá za svoj zdravotný stav a poskytovateľ nezodpovedá za prípadné poškodenie zdravia pobytom na chate. Pred nástupom na pobyt alebo pred poskytnutím služby je klient povinný zhodnotiť svoj zdravotný stav s ohľadom na typ služby alebo miesto realizácie pobytu. “POBYT NA CHATE JE NA VLASTNÚ ZODPOVEDNOSŤ”
- Poistenie klienta nie je v cene ubytovania.
Klient súhlasí s preukázaním svojej totožnosti pri nástupe na pobyt platným dokladom totožnosti (OP, pas, VP)
- Zrušenie objednávky
8.1 V prípade, že dôjde k zrušeniu objednávky zo strany klienta má poskytovateľ prenájmu právo na storno poplatok. Výška storno poplatku je :
- vo výške 100% zálohovej platby.
STORNO PODMIENKY VIANOCE, SILVESTER, VEĽKÁ NOC
vo výške 100% zálohovej platby.
8.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu v prípade, ak by nebol predmet prenájmu schopný užívania. V takomto prípade môže ponúknuť klientovi po dohovore náhradný termín.
8.3. Za zmenu osoby klienta sa neúčtuje žiaden poplatok. O takejto zmene je klient povinný vopred informovať poskytovateľa prenájmu.
8.4. Ďalšie zmeny objednávky (zmena termínu) budú považované za zrušenie objednávky a v tom prípade má poskytovateľ prenájmu právo na storno poplatok.
9. Reklamačné podmienky
V prípade, že rozsah alebo kvalita služieb pobytu sú na nižšej úrovni ako boli dohodnuté a stanovené ponukou, vzniká klientovi právo na reklamáciu. Pri pobyte sa za predmet reklamácie nepovažujú škody a majetkové ujmy, ktoré sú v rozsahu poistného krytia výslovne vyňaté.
Ďalší postup reklamačného konania sa riadi reklamačným poriadkom v zmysle legislatívy SR.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť od 01.01.2023